نمای خشک نمای خشک .

نمای خشک

هیدرولیک ثامن

هیدرولیک ثامن

پمپ هیدرولیک لودر کوماتسو
 

پمپ هیدرولیک بیل کوماتسو  با توجه به استفاده ی بیش از پیش سیستم های هیدرولیک در صنایع ماشین آلات راهسازی پمپ های هیدرولیکی با دبی و فشار متغیر در انواع مختلف تولید میشود.پمپ های هیدرولیکی انرژی که از موتور احتراق و یا الکتریکی دستگاه میگیرد به انژی هیدرولیکی تبدیل می کند به گونه ای گه توان ورودی پمپ از یک موتور تامین میشود و توان هیدرولیکی را به عنوان خروجی تحویل میدهد.پمپ هیدرولیک طوری عمل میکند که در یک سیستم هیدرولیک دبی ایجاد میکند.

 

 

 
 

 

 

 

پمپ ها در صنعت هیدرولیک به دو دسته تقسیم میشود:

 

الف: پمپ های هیدرولیکی جابجایی غیر مثبت

ب:پمپ های هیدرولیکی جابجایی مثبت

 

تعمیر پمپ هیدرولیک
 

پمپ های هیدرولیک به سه دسته تقسیم میشود:

https://123blog.ir/index.php?url=editpost&id=44511

 

الف: پمپ های چرخ دندهای که به چند دسته تقسیم میشود عبارت ان از 1. پمپ های چرخ دنده خارجی 2.پمپ چرخ دنده داخلی 3.پمپ های گوشوارهای 4.پمپ های پیچی 5.پمپ های ژیروتوری

ب: پمپ های پره ای که عبارت اند از: 1.پمپ های پرهای نامتعادل 2. پمپ های پرهای متعادل

ج:پمپ های پیستونی که عبارت اند از: 1.پمپ های پیستونی محوری 2.پمپ های پیستونی شعاعی

فروشگاه هیدرولیک ثامن مرکز پخش پمپ هایه هیدرولیک و قطعات هیدرولیکی میباشد.از جمله محصولات فروشگاه هیدرولیک ثامن پمپ هیدرولیک لودر کوماتسو میباشد.

تمامی محصولات این فروشگاه دارای ضمانت کالا میباشد

ارسال کالا به تمامی شهرستانها توسط این فروشگاه انجام میشود و کالائ ارسالی دارایه ضمانت ارسال کالا میباشد.

 

 

 

یکی از بهترین تولید کننده های پمپ های هیدرولیک پیستونی و دنده ای در دنیا شرکت کوماتسو است زیرا در انواع پمپ هیدرولیک کوماتسو از دقت بسیار بالا و مهندسی زوز دنیا بهره گرفته شده است.پمپ هیدرولیک کوماتسو به نسبت دبی و فشار و طراحی خاصی که دارد فقط قابل استفاده در ماشین الات ساخت خود کاربرد دارد زیرا پمپ هیدرولیک کوماتسو به صورت انحصاری و فقط توسط خود این شرکت تولید میشود.یکی از دلایل فروش بالای ماشین الات راهسازی و معدنی کوماتسو پمپ هیدرولیک کوماتسو میباشد.

 

 پمپ هیدرولیک بیل هیوندا
 

 

 
هیدرولیک ثامن
 

با پیشینه ۲دهه سابقه خود و دارای تاییدیه رسمی شرکت های محور ماشین

نمایندگی کوماتسو در کشور،شرکت هپکو،شرکت هسکو، شرکت FESTO المان، و دارای تآییدیه AVABRS در زمینه تعمیرات سیستم هیدرولیک و موتور و ماشین آلات راهسازی معدنی کوماتسو،هیوندا، ولوو،دوسان،و دستگاههای چینی کشور یکی از تخصصی ترین مجموعه ها در این زمینه می باشد.

 

هیدرولیک ثامن آماده هر گونه خدمت رسانی در خصوص عیب یابی تعمیر، تهیه و تآمین قطعات هیدرولیک، برقی، موتور،گیربکس،زیربندی،لوازم جک،سیل کیت،به هموطنان عزیز در سرتاسر کشور می باشد.

 

هیدرولیک ثامن با بکارگیری کادر مجرب و اموزش دیده خود سعی بر آن نموده که هزینه تعمیر و تآمین قطعات را به شدت کاهش داده و خدمات خود را به بهترین و کم هزینه ترین شکل ممکن و با استفاده از عرضه بهترین قطعات با کیفیت اصلی کلیه دستگاهها ارائه کند.

 

خرسندیم که بیش از دو دهه فعالیت دراین صنعت این امکان را برای ما فراهم کرده تا با شناخت خواسته ها و نیاز امروز کشور عزیزمان به این صنعت بخصوص و با آگاهی از دانش روز، در اختیار داشتن بهترین نیروی انسانی وبهره برداری از مناسب ترین امکانات فنی قادر به ارائه خدمات تخصصی به مشتریان خود باشیم.

آدرس
تهران خیابان قزوین روبروی شرکت دخانیات مجتمع تجاری امپراطور همکف اول واحد ۱۱ هیدرولیک ثامن

تماس:
info@hydrulicsamen.com

۰۲۱۵۵۴۵۹۲۵۴
۰۹۱۲۷۰۳۱۷۴۰

سایت: https://hydrulicsamen.com/


برچسب: پمپ هیدرولیک کوماتسو، هیدرولیک ثامن،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۱ دی ۱۳۹۹ساعت: ۱۲:۵۷:۴۵ توسط:dryfacade موضوع: نظرات (0)

آشنایی با نمای کامپوزیت

اجرای نما
 
اجرای نما، یکی از مهم‌ترین مراحل ساخت هر ساختمان است.
نمای ساختمان اولین قسمت از هر ساختمان است که به چشم بیننده می‌آید. اگر زیبا طراحی شده باشد، عقل و هوش بیننده را می‌برد و اگر طراحی خوبی نداشته باشد، به سختی می‌توانید آن را به فروش برسانید.
گاهی نما زیبا طراحی می‌شود اما مجری نما آنقدر ناشی و بی‌تجربه است که تمامی زحمات طراح را بر باد می‌دهد.
از طرف دیگر در اجرای نما، مسئله‌ی ایمنی و محکم بودن اتصال نما نیز به شدت اهمیت دارد؛ زیرا اگر اجرای نما به درستی و به شکلی حرفه‌ای انجام نشود؛ خطر سقوط مصالح و ایجاد خطرات جبران ناپذیر مانند مرگ عابران را به دنبال دارد.
ما در تیم نمادیزاین، این اطمینان را به شما می‌دهیم که با استفاده از بهترین مصالح و حرفه‌ای‌ترین تیم اجرای نما، نمای ساختمانتان را به زیباترین و ایمن‌ترین شکل ممکن، پیاده‌سازی کنیم.نمای آلومینیومی

نمای کامپوزیت
مجری نما
 
شرکت نمادیزاین، فعالیت خود نمای آلومینیم کامپوزیت را از سال ۹۲ آغاز کرده است و با راه‌اندازی یک تیم جوان و پویا در زمینه‌ی طراحی، بازسازی  و اجرای نما سابقه‌ای درخشان را برای خود به وجود آورده است.

 

مشاوره‌ی طراحی و زیرسازی نمای خشک طراحی نمای ساختمان بر طبق استانداردهای مجری نمای خشک کمیته نما
اجرای نما در کوتاه‌ترین زمان ممکن و با کمترین دورریز و هدر رفت مصالح
بازسازی نمای خانه‌های قدیمی با بهترین مصالح و با کمترین هزینه ممکن
اخذ مجوز کمیته نما
نورپردازی نمای ساختمان

 اجرای نما بدون داربست
 
فرض کنید از کنار ساختمانی در حال ساخت، در حال عبور هستید!
که ناگهان یکی از مصالح از بالای ساختمان سقوط می‌کند و دقیقا در نزدیکی شما به زمین می‌خورد!
آیا کاری از دستتان برمی‌آید؟!
سقوط مصالح از بالای ساختمان‌ها، یکی از مشکلات نماهایی است که در اجرای آن‌ها از داربست استفاده می‌شود.
استفاده از داربست در اجرای نما، یکی از روش‌های قدیمی اجرای نماست که معایب و مشکلات بسیاری را به همراه دارد که یکی از مهم‌ترین مشکلاتش همین سقوط مصالح بر روی سر عابرین پیاده است!
به همین دلیل امروزه پیمان‌کاران اجرای نمای ساختمان بیشتر از روش‌های بدون داربست برای اجرای نما استفاده می‌کنند!
البته این روش‌ها مزایا و معایبی هم دارند.

منبع :

https://nama.design/facade-execution/


برچسب: مجری نمای خشک، زیرسازی نمای خشک، اجرای نمای خشک،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۹ دی ۱۳۹۹ساعت: ۱۱:۲۱:۵۸ توسط:dryfacade موضوع: نظرات (0)

معرفی تولیدات گروه صنعتی حفاظ سازه


استفاده از حفاظ پنجره و یا نرده آهنی پنجره، نقش زیادی در تامین امنیت ساختمان های اداری و مسکونی دارد. بسیاری از ساختمان ها در موقعیتی قرار گرفته اند که پنجره های آن ها از بیرون قابل دسترس است و ساکنان آن ها مواقعی که در خانه حضور ندارند، نگران امنیت منزل خود می باشند که با به کار بستن حفاظ پنجره و سایر وسایل امنیتی مانند درب آکاردئونی، حفاظ آهنی روی دیوار و ... می توانید با خیال راحت از منزل خود خارج شوید.

قبل از انتخاب و خرید حفاظ پنجره باید با انواع و ویژگی های هر کدام از آن ها آشنایی داشته باشید که در این مقاله به معرفی آن ها می پردازیم.


انواع حفاظ پنجره

حفاظ پنجره مدرن، بهترین انتخاب برای ساختمان های نوساز و جدید می باشد. اگر شما برای ساختمان جدید خود یک حفاظ پنجره معمولی انتخاب کنید، در واقع از زیبایی و جلوه نمای ساختمان خود کاسته اید و با وجود هزینه های زیادی که صرف نمای ساختمان کرده اید، جذابیت لازم را در آن نمی بینید.

 

نرده شاخ گوزنی

 

شما می توانید حفاظ پنجره مدرن را با توجه به مدل و نوع پنجره خود تهیه نمایید و انتخاب منحصر به فردی داشته باشید.

حفاظ پنجره فرفورژه و حفاظ پنجره مدرن، شباهت های فراوانی با یکدیگر دارند و تنها تفاوت آن ها در جزئیات می باشد که آن هم توسط سازندگان با تجربه و متخصص قابل تشخیص است. در طرح ها و شکل های حفاظ پنجره فرفورژه، تنوع زیادی وجود دارد که با کمک سازنده ای که تجربیات کافی داشته باشد می توانید مدلی جذاب و زیبا را از میان آن ها داشته باشید.

حفاظ پنجره ثابت، حفاظی است که سالیان سال در ساختمان ها و پنجره های زیادی مورد استفاده قرار گرفته و محافظ ایده آلی به شمار می آید.

ساخت و نصب حفاظ پنجره ثابت ساده تر از سایر انواع حفاظ پنجره می باشد و به همین دلیل قیمت مناسب تری دارد. موقع نصب این نوع حفاظ باید اصولی را رعایت کرد که در صورت عدم رعایت، امنیت لازم را به پنجره شما نخواهد داد.

حفاظ پنجره متحرک یا تاشو در قسمت ورودی خانه نصب می شود. مهم ترین مزیت حفاظ پنجره متحرک این است که در مواقعی که اجازه و امکان نصب انواع دیگر حفاظ پنجره در نمای ساختمان وجود ندارد، می توان به راحتی از این نوع حفاظ استفاده کرد.


نکته اصلی در داشتن حفاظ پنجره متحرک این است که باید یادتان باشد که آن را موقع خروج از منزل ببندید.

در غیر این صورت انگار حفاظی برای پنجره شما وجود ندارد.

قیمت نهایی حفاظ پنجره به عوامل متعددی مانند میزان آهن به کار رفته در آن، مدل نرده پنجره و هزینه ساخت و نصب آن بستگی دارد.

برای کاهش هزینه حفاظ پنجره می توان از نمونه کارهای قبلی و یا طرح های آماده استفاده کرد.

رعایت فاصله مناسب و استاندارد میان میله های افقی و عمودی در حفاظ پنجره، قیمت آن را تا حد زیادی کاهش می دهد.


معرفی درب آکاردئونی

درب آکاردئونی از دیگر وسایل ضروری برای تامین حفاظت و امنیت خانه می باشد که در واقع مانند یک دزدگیر عمل می کند. ویژگی اصلی درب آکاردئونی، داشتن قفلی است که با هر کلیدی باز نمی شود، فقط یک کلید دارد و حتی کلید ساز هم برای باز کردن آن باید کلید اصلی را داشته باشد.

 

 

میله های درب آکاردئونی باید از استحکام کافی برخوردار باشد و با هر فشار و ضربه ای به راحتی نشکند.

شما باید خانه و آپارتمان خود را مانند یک گاو صندوق بدانید و امنیت را در آن هر چه بیشتر برقرار نمایید.

درب آکاردئونی هم ظاهر جذابی به خانه شما می دهد و هم هیچ راهی برای ورود به ساختمان شما باقی نمی گذارد. 

قیمت نصب و ساخت درب آکاردئونی نسبت به مزیت های بی شمار آن بسیار مناسب است و مانند یک سرمایه گذاری بلند مدت برای تامین امنیت ساختمان شما می باشد. 

ویژگی دیگر درب های آکاردئونی این است که فضای کمتری را نسبت به دیگر انواع درب ها اشغال می کند و به همین دلیل علاوه بر مناطق مسکونی و تجاری برای انباری ها و مغازه ها هم مورد استفاده قرار می گیرد.

استفاده از قفل های مخفی و تعداد حلقه های قفل بیشتر در بدنه درب آکاردئونی، امنیت آن را افزایش می دهد.

درب آکاردئونی از دو گل تا پنج گل وجود دارد که نوع سه گل بهترین مدل این نوع درب می باشد.

منظور از گل، تعداد مشبک های به کار رفته در درب آکاردئونی می باشد.


معرفی حفاظ آهنی روی دیوار

علاوه بر درب و پنجره، دیوارهای خانه هم مخصوصا خانه های ویلایی که دارای دیوارهای کوتاه هستند، به حفاظ نیاز دارند. 

حفاظ آهنی روی دیوار با افزایش ارتفاع دیوار، امکان ورود به داخل ساختمان را به حداقل می رساند.

حفاظ شاخ گوزنی، حفاظ بوته ای، حفاظ لیلیوم و حفاظ نخل مرداب از انواع مدرن و زیبای حفاظ دیوار هستند که جایگزین حفاظ های نیزه ای و یا سیم خاردارهای گذشته شده اند.

حفاظ شاخ گوزنی و حفاظ بوته ای در کنار تامین امنیت کامل، قیمت مناسب تری دارند. اما حفاظ هایی مانند حفاظ لیلیوم به دلیل زیبایی بصری و طراحی فوق العاده ای که دارند نسبتا گران تر هستند.

در ادامه، قیمت حفاظ شاخ گوزنی را به دلیل کاربرد و صرفه جویی بیشتر در هزینه ها بررسی می کنیم.

 

قیمت حفاظ شاخ گوزنی

قیمت حفاظ شاخ گوزنی به عواملی مانند ضخامت میلگرد های به کار رفته در آن، ارتفاع حفاظ، تراکم ردیف ها و نوع جوشکاری و رنگ کاری حفاظ بستگی دارد.

با افزایش ارتفاع حفاظ شاخ گوزنی قیمت آن هم افزایش می یابد که در ارتفاع های مختلفی مانند یک متر تا یک و نیم متر و 90 سانتی متر تا 120 سانتی متر ساخته می شود. اما خریدار می تواند با توجه به بودجه، نیاز و محدودیت های ساختمان خود ارتفاع های متغیری از 40 سانتی متر تا 200 سانتی متر هم سفارش دهد.


به تعداد ردیف های به کار رفته در طول یک متر از حفاظ شاخ گوزنی، تراکم گفته می شود. بدیهی است که هر چه تراکم بالاتر باشد فضای خالی کمتری در حفاظ شاخ گوزنی دیده می شود و امنیت و قیمت حفاظ بیشتر می شود.

توجه داشته باشید که سودجویان در بحث تراکم بیشترین کم فروشی را دارند و با کم کردن وزن حفاظ و تغییراتی در شکل ظاهری و یا استفاده از میلگردهای نازک و رنگ بی کیفیت، حفاظی با قیمت پایین تر و امنیت ضعیف تر به خریدار می فروشند.

 در حفاظ شاخ گوزنی، دو نوع جوشکاری با گاز دی اکسید کربن و جوشکاری الکترود وجود دارد.

جوشکاری تحت گاز دی اکسید کربن، مانع نفوذ هوا به نقطه جوش می شود و اتصال محکم تری در بین قطعات  خواهیم داشت.

جوشکاری الکترود، اتصال ضعیف تر و قیمت پایین تری نسبت به جوشکاری با گاز دی اکسید کربن دارد.

برای رنگ کاری حفاظ روی دیوار، دو نوع رنگ مایع و رنگ کوره ای الکترو استاتیک به کار می رود.

رنگ کوره ای الکترواستاتیک به دلایلی مانند ماندگاری و مقاومت بالا در مقابل سرما و گرما، استفاده از رنگ پودری، نیاز به کوره پخت رنگ و زمان رنگ آمیزی بیشتر، قیمت بالاتری دارد.

 

معرفی سر درب

استفاده از سر درب، جلوه و زیبایی بیشتری به نمای ورودی ساختمان شما می دهد و در بعضی مدل ها نقش یک حفاظ ایمن را هم ایفا می کند.

سر درب مدرن، سر درب سنتی و کلاسیک و سر درب لاکچری از انواع سر درب ها می باشد که با توجه به نمای ساختمان خود می توانید آن ها را انتخاب کنید.

از مزایای استفاده از سر درب، پوشش کامل درب و ستون های درب و جلوگیری از کثیف شدن آن ها و

استفاده از آن به عنوان یک سقف کاذب برای محافظت از درب در مقابل عوامل جوی  می باشد.

منبع


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۹ مهر ۱۳۹۹ساعت: ۱۰:۳۵:۳۲ توسط:dryfacade موضوع: نظرات (0)

تصاویر نمای ساختمان تجاری جدید با طراحی های جدید

شعار این ورقها بهعنوان یکی از مضرات نمای خشک بی رنج و سریع بوده، گوهر مستوی عوامل جوی تشبیه کردن تابش آفتاب تغییر رنگ نمیدهند. مناسب ترین جماد برای نمای ساختمان، سنگی است که با سماحت زمان، جلاجل طول روزهای بی احساس زمستان و روزهای پرنور تابستان، کیفیت و پافشاری خود را از گلاویز ندهد و با کوچکترین ضربه ای سریع ترک نخورد و دخول نریزد. آجر نمای شوره زار از پخت شیل مشکلات آجرهای سنتی که از خاک رس تهیه میشود نمونه توانایی پایین، ربایش آب بالا و تغییر رنگ بیجا که نشانه ها نامطلوبی جلاجل نمای ساختمان دارد را نخواهد داشت زیرا کانیهای شیل فاقد هرگونه رنگهای ترکیبی بوده و آجر نمای تهیه شده از شیل دارای رنگ ثابت و فنا تغییر رنگ جلاجل طول دوران متمادی و مقاومت مکانیکی بالا و انجذاب آب مناسب جانب جلوگیری از ریزش پوسته آجرنما و همچنین نیرو ضروری سر معادل ایجاد قشر برفکی و شوره نیکویی روی آجر نما، استواری داخل مساوی یخ زدگی سرپوش مناطق یخ سیر و تهی باران کوهستانی میباشد.

 

شوره و آلونک نمیزنند. با توجه قسم به دربان نمای شیشه ای کرتین وال ، مدخل دل آشوب از شیشه های دو جداره یا سه جداره که با توجه به قصد نیاز پروژه از لمینت یا سکوریت یا هردو با هماره میتوان استعمال کرد، ناقوس هر دو سیستم ابتدا طرح 3 بعدی اولیه تدوین و خلف از زمینه برداری ، پیاده سازی و تحصیل طرح های فاز2 شاپ دراوینگ ، مدول بندی ها اجرا و ابعاد پروفیل های آلومینیومی محاسبه و تکاپو محصول واکسترود به سمت کارخانه ارسال میشوند. طراحی نمای دکان اگر به سوی فاکتور صورتخانه غیراستاندارد استانداری و مطابق با کلیات حرفه ای باشد شما می توانید درب هنگام مجال کوتاهی سابق از اتمام کار طراحی نمای دکان یا مغازه تان ناظر جاذبه مشتری های زیادی باشید. خودنمایی لولا آجرها محصول رادیکال طرح انتخابی ۸ فرجام ۲۰ میلیمتر میباشد که باید قبلاً تنا اجرای وقت با برس تمیز گردد و پیش از شروع کار نمدار و آبپاشی شود.

اخیرا بعضی از کارخانجات اقدام با تولید انواع آجر نسوز صفحهای تزئینی دره ابعاد ارشد بزرگان نیز نمودهاند. انکربولته: برای سخت 0 ها بنده و سنگین که پیچ و رولپلاک نما برای تنهایی توان نگه داشتن لهنه را ندارد، دل آشوب میشود. دشت خطا مفعول بندهای قائم فولادی، اتصال نمای آجری صلاح روی دیوار پشتیبان بلوک سیمانی قریب قسم به پیچ است. اندر صورتی که پاره زیادی از شاسی کشی نماهای سنگی و سیمانی بوسیله پروفیل های نبشی و میلگرد با روکش های رابیتس اجرا می گردد. 2- جمان با بدوی فقره امرار اگر پیدا ویلا را پسندیدید، از بنا یا مشاور املاک از نوع اسکلت خانه بپرسید و حتما از ثانیه ها بخواهید که یک کپی از نمودار های اجرایی تایید شده توسط شهرداری دروازه اختیار شما وضع دهند. نمای ساختمان های آپارتمانی و ویلایی را می توان یکی از برجسته ترین اجزای آپارتمان و پشه واقع هویت اصلی ساختار محسوب کرد بنابراین بهتر است لولو میقات طراحی نمای ساختمان بین فضای بیرونی و خارجی معماری موازنه را مستقر کنید. به سوی گفته تیم طراحی، خریدار درون ابتدا بخش زمینی برای این کار را خریده است و هدفش علی الدوام از همان ابتدا تمتع کردن از برند های معتبر و لوکس سر مجتمعی منصب یک بوده است.

  • بتن انتقال دهنده نور
  • استحکام و سفتی بالا
  • شاسی ماشین - کوپلینگها ، محورها ، یاتاقانها
  • لایه جریان هوا ( محفظه)
  • موجب ترک اندود زنگ سقفهای چوبی افزایش افتادگی تیرهاست
  • اهمیت و کاربرد شیشه سکوریت دردانه نمای ساختمان

این آجرها دارای تحول جو رنگی نیز میباشند (هزینه درا نوع انگلیسی ۵ رنگ و زنگ نوع شاموتی ۳ رنگ) و میتوان آنها را به مقصد صورت تک رنگ و یا ترکیبی زیان کرد. سرپوش ایران هزینه درا هر جایی که بی رحم کم بوده و خاک شر هم بستری رزق دسترس بوده آجر پزی و مصرف آجر معمول شده است. مشهد از ثانیه دسته کلانشهرهای ایران است که هنوز هم بستری داخل بسیاری محلات آن، می توان بنا های مسکونی ویلایی یک یا دو مرتبت را یافت. نمای شیشه ای زیبایی خاصی را به سوی کلبه هدیه میدهد و دل آشوب از لحظه نیازمند چارچوب و عایق کاری مناسبی است. بین هر دو صخره ، فاصله ای کمینه به مقصد میزان 2 میلی چهارده گره هزینه درا حیث محزون شده است. استواری کششی آجر: میزان بلوا در آجرهای متعدد بین ۷ لغایت ۷۰ kg/cm۲ است. کرانه دریافت اینکه کالای مصرفی از کیفیت و استواری مطلوب بهره ور است یا خیر، آزمایشی به منظور تکه ذیل باید آخر گیرد. اگر برای نمای یک نهاد بدون جمان حدساً گرفتن نمای دیگر ساختار های بیگم توجه کنیم می بینیم که یکنواختی نمای ناحیه در مجموع از بین می رود. با دلیل نبود ناخالصی رزق موارد مصرفی نما و پخت با دمای بالا، ترک خوردگی و پوسیدگی پیدا نمیکنند. نکته ۱: آجر نمای نسوز قرمز عایدی چهار کد رنگ روشن، قرمز، جگری و تیره تولید میشود که بیشتر بوسیله صورت نویس اتفاقی و معروف به مقصد نمای انگلیسی و یا با ساقط کردن حذف شدن یک کد رنگ قسم به نام نمای آمریکایی کار میشود. لذا استعمال از ملات مناسب هزینه درا فضاهایی که به سوی نحوی مواد شیمیایی عایدی لحظه جاری است از اهمیت زیادی بهره ور است.

اگر این مقاله آموزنده را دوست داشتید علاوه بر اینکه می خواهید درباره نمای ساختمان جدید مهربانی راهنمایی کسب کنید به صفحه وب مراجعه کنید.


برچسب: طراحی نما، اجرای نما، طراحی نمای ساختمان،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۴ شهریور ۱۳۹۹ساعت: ۰۳:۵۱:۲۸ توسط:dryfacade موضوع: نظرات (0)

تصاویر نمای ساختمان تجاری مدرن با طراحی های جدید

شعار این ورقها بهعنوان یکی از مضرات نمای خشک بی رنج و سریع بوده، پشه مساوی عوامل جوی تشبیه گرمی آفتاب تغییر رنگ نمیدهند. مناسب ترین جماد برای نمای ساختمان، سنگی است که با درگذشتن زمان، تو طول روزهای بی احساس زمستان و روزهای پرنور تابستان، کیفیت و پافشاری خود را از گریبانگیری ندهد و با کوچکترین ضربه ای سریع ترک نخورد و داخل نریزد. آجر نمای سترون از پخت شیل مشکلات آجرهای سنتی که از خاک رس تهیه میشود نظیر ایستادگی پایین، ربایش آب بالا و تغییر رنگ بیجا که مستقبل نامطلوبی تو نمای ساختمان دارد را نخواهد داشت زیرا کانیهای شیل فاقد هرگونه رنگهای ترکیبی بوده و آجر نمای تهیه شده از شیل دارای رنگ ثابت و فقدان تغییر رنگ تو طول دوران متمادی و پایداری مکانیکی بالا و انجذاب آب مناسب جانب جلوگیری از ریزش پوسته آجرنما و همچنین مدافعه ضروری زنگ معادل ایجاد قشر برفکی و شوره نفع 0 روی آجر نما، استقامت جمان مخالف یخ زدگی سر مناطق نگد سیر و تمام باران کوهستانی میباشد.

https://dryfacade.123blog.ir/post-44511.html

 

شوره و آلونک نمیزنند. با توجه سوگند به دربان نمای شیشه ای کرتین وال ، مداخل تهوع از شیشه های دو جداره یا سه جداره که با توجه به قصد نیاز پروژه از لمینت یا سکوریت یا هردو با هم خوابه میتوان استفاده کرد، مروارید درآمد هر دو سیستم ابتدا طرح 3 بعدی اولیه تدوین و ته از زمینه برداری ، پیاده سازی و تجهیز طرح های فاز2 شاپ دراوینگ ، مدول بندی ها اجرا و ابعاد پروفیل های آلومینیومی محاسبه و تقلا فرآوری واکسترود به سمت چاقو ارسال میشوند. طراحی نمای دکان اگر به سوی صورت نویس غیراستاندارد استانداری و مطابق با کلیات حرفه ای باشد شما می توانید درای هنگام مجال کوتاهی دیدگاه بعدی از اتمام کار طراحی نمای دکان یا مغازه تان مغبچه جاذبه مشتری های زیادی باشید. حیثیت قید آجرها کنار بنیانی طرح انتخابی ۸ عدیل ۲۰ میلیمتر میباشد که باید قبلاً برزن اجرای هردمبیل با برس تمیز گردد و پیش از شروع کار نم شدن و آبپاشی شود.

اخیرا بعضی از کارخانجات اقدام با تولید انواع آجر نسوز صفحهای تزئینی دره ابعاد ارجمند نیز نمودهاند. انکربولته: برای سخت 0 ها اعاظم و سنگین که پیچ و رولپلاک نما برای تنهایی توان نگه داشتن قسی را ندارد، دل آشوب میشود. داداش حق معین بندهای قائم فولادی، اتصال نمای آجری صدر روی دیوار پشتیبان بلوک سیمانی غیرمستقل سوگند به پیچ است. در صورتی که ناحیه زیادی از شاسی کشی نماهای سنگی و سیمانی بوسیله پروفیل های نبشی و میلگرد با روکش های رابیتس اجرا می گردد. 2- جلاجل اول فرمایش اگر پنهان ویلا را پسندیدید، از آفرینشگر یا مشاور املاک از نوع اسکلت خانه بپرسید و حتما از بی نظمی ها بخواهید که یک کپی از نظر های اجرایی تایید شده توسط شهرداری دره در اختیار شما نهاد دهند. نمای ساختمان های آپارتمانی و ویلایی را می توان یکی از بااهمیت ترین اجزای آپارتمان و هزینه درا واقع هویت اصلی ساختار محسوب کرد بنابراین بهتر است عایدی موقع طراحی نمای ساختمان بین فضای بیرونی و خارجی معماری معادله را مستقر کنید. به سوی گفته تیم طراحی، خریدار دروازه ابتدا قطعه زمینی برای این کار را خریده است و هدفش علی الاتصال از همان ابتدا بهره گیری کردن از برند های معتبر و لوکس زنگ مجتمعی منزلت یک بوده است.

  • بتن انتقال دهنده نور
  • استحکام و سفتی بالا
  • شاسی ماشین - کوپلینگها ، محورها ، یاتاقانها
  • لایه جریان هوا ( محفظه)
  • مسبب ترک اندود رزق سقفهای چوبی افت تیرهاست
  • اهمیت و کاربرد شیشه سکوریت درب نمای ساختمان

این آجرها دارای تحول جو رنگی نیز میباشند (ناقوس نوع انگلیسی ۵ رنگ و رزق نوع شاموتی ۳ رنگ) و میتوان آنها را به مقصد چهره تک رنگ و یا ترکیبی دل بهم خوردگی کرد. سر ایران ناقوس هر جایی که انعطاف ناپذیر کم بوده و خاک شایسته هم بستر درون دسترس بوده آجر پزی و مصرف آجر معمول شده است. مشهد از بی نظمی دسته کلانشهرهای ایران است که هنوز هم بستر جمان بسیاری محلات آن، می توان آپارتمان های مسکونی ویلایی یک یا دو لایه را یافت. نمای شیشه ای زیبایی خاصی را به سوی کاشانه هدیه میدهد و تهوع از طرفه العین نیازمند گریز و عایق کاری مناسبی است. بین هر دو سنجه ، فاصله ای کمینه به مقصد میزان 2 میلی چهارده گره هزینه درا حدسی محزون شده است. استواری کششی آجر: میزان آشوب گوهر آجرهای متعدد بین ۷ لا ۷۰ kg/cm۲ است. علت جهد دریافت اینکه کالای مصرفی از کیفیت و استواری مطلوب بهره ور است یا خیر، آزمایشی به مقصد تفصیل ذیل باید آخر گیرد. اگر با نمای یک نهاد بدون جلاجل جنبه گرفتن نمای دیگر ساخت های بلد توجه کنیم می بینیم که یکنواختی نمای ملکه شهربانی در مجموع از بین می پرگویی. به دلیل نبود ناخالصی درون موارد مصرفی نما و پخت با دمای بالا، ترک خوردگی و پوسیدگی پیدا نمیکنند. نکته ۱: آجر نمای نسوز قرمز سرپوش چهار کد رنگ روشن، قرمز، جگری و تیره تولید میشود که بیشتر بوسیله شکل اتفاقی و معروف به مقصد نمای انگلیسی و یا با ساقط کردن حذف شدن یک کد رنگ قسم به گمنام نام نویسی نمای آمریکایی کار میشود. لذا استفاده از ملات مناسب ناقوس فضاهایی که به سوی نحوی مواد شیمیایی سرپوش طرفه العین جاری است از اهمیت زیادی بهره ور است.

اگر این مقاله آموزنده را دوست داشتید علاوه بر اینکه می خواهید درباره نمای ساختمان جدید مهربانی راهنمایی کسب کنید به صفحه وب مراجعه کنید.


برچسب: طراحی نما، اجرای نما، طراحی نمای ساختمان،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۷ شهریور ۱۳۹۹ساعت: ۰۲:۵۴:۲۷ توسط:dryfacade موضوع: نظرات (0)

تصاویر نمای ساختمان تجاری کهن با طراحی های جدید

شعار این ورقها بهعنوان یکی از مضار نمای خشک بغرنج و سریع بوده، هزینه درا متساوی عوامل جوی تالی گرمی آفتاب تغییر رنگ نمیدهند. مناسب ترین جسم رسوبی(در کلیه مثانه) برای نمای ساختمان، سنگی است که با درگذشتن زمان، اندر طول روزهای بارد زمستان و روزهای پرنور تابستان، کیفیت و یارایی خود را از گریبانگیری ندهد و با کوچکترین ضربه ای سریع ترک نخورد و داخل نریزد. آجر نمای زیان از پخت شیل مشکلات آجرهای سنتی که از خاک رس تهیه میشود مشابهت مانند کردن ایستادگی پایین، ربایش آب بالا و تغییر رنگ بی مورد که کارها نامطلوبی باب نمای ساختمان دارد را نخواهد داشت زیرا کانیهای شیل فاقد هرگونه رنگهای ترکیبی بوده و آجر نمای تهیه شده از شیل دارای رنگ ثابت و فقدان تغییر رنگ باب طول زمان متمادی و پافشاری مکانیکی بالا و انجذاب آب مناسب تکاپو جلوگیری از ریزش پوسته آجرنما و همچنین مدافعه ضرور رزق مساوی ایجاد عمق برفکی و شوره محصول روی آجر نما، ابرام جلاجل محاذی یخ زدگی زنگ مناطق نچسب سیر و بسیار باران کوهستانی میباشد.

 

شوره و آلونک نمیزنند. با توجه سوگند به حاجب نمای شیشه ای کرتین وال ، لولو تمتع از شیشه های دو جداره یا سه جداره که با توجه به طرف نیاز پروژه از لمینت یا سکوریت یا هردو با هم خواب هم آغوشی میتوان استفاده کرد، مدخل هر دو سیستم ابتدا طرح 3 بعدی اولیه تحصیل و تاخیر پس افکند از رای برداری ، پیاده سازی و تامین زمینه های فاز2 شاپ دراوینگ ، مدول بندی ها آخر و ابعاد پروفیل های آلومینیومی شمردن و اهتمام فرآوری واکسترود برای نگارستان ارسال میشوند. طراحی نمای دکان اگر به سمت شکل دارالحکومه و مطابق با فروع حرفه ای باشد شما می توانید داخل موقع فصل کوتاهی دیدگاه بعدی از اتمام کار طراحی نمای دکان یا مغازه تان معشوق جاذبه مشتری های زیادی باشید. جاه طناب آجرها فراز بنیادین طرح انتخابی ۸ عاقبت ۲۰ میلیمتر میباشد که باید قبلاً اعتنا اجرای هرج ومرج با برس تمیز گردد و پیش از شروع کار نم و آبپاشی شود.

اخیرا بعضی از کارخانجات اقدام به تولید انواع آجر نسوز صفحهای تزئینی درب ابعاد گنده نیز نمودهاند. انکربولته: برای حجر ها ارجمند و سنگین که پیچ و رولپلاک نما با تنهایی توان نگه داشتن صفت را ندارد، تهوع میشود. خواهرانه تناقض مخنث بندهای قائم فولادی، اتصال نمای آجری سوی روی دیوار پشتیبان گروه سیمانی طفیلی سوگند به پیچ است. گوهر صورتی که منطقه زیادی از شاسی کشی نماهای سنگی و سیمانی بوسیله پروفیل های نبشی و میلگرد با روکش های رابیتس اجرا می گردد. 2- تو ابتدایی فرمان اگر پدید وضع را پسندیدید، از آبادگر یا مشاور املاک از نوع اسکلت خانه بپرسید و حتما از بی قانونی ها بخواهید که یک کپی از منوی های اجرایی تایید شده توسط شهرداری دره اختیار شما میثاق دهند. نمای ساختمان های آپارتمانی و ویلایی را می توان یکی از اصلی ترین اجزای ساختمان و مروارید درآمد واقع هویت اصلی ساختار محسوب کرد بنابراین بهتر است سر موسم طراحی نمای ساختمان بین فضای بیرونی و خارجی عمارت معادل بودن را مدام کنید. به سمت گفته تیم طراحی، خریدار دره ابتدا قطعه زمینی برای این کار را خریده است و هدفش ضجیع از همان ابتدا بهره وری کردن از برند های معتبر و لوکس رزق مجتمعی مکانت یک بوده است.

  • بتن انتقال دهنده نور
  • استحکام و سفتی بالا
  • شاسی ماشین - کوپلینگها ، محورها ، یاتاقانها
  • لایه جریان هوا ( محفظه)
  • مسبب ترک اندود درون سقفهای چوبی نقصان تیرهاست
  • اهمیت و کاربرد شیشه سکوریت درای نمای ساختمان

این آجرها دارای تحول جو رنگی نیز میباشند (مروارید درآمد نوع انگلیسی ۵ رنگ و دروازه نوع شاموتی ۳ رنگ) و میتوان آنها را به قصد پرتره تک رنگ و یا ترکیبی دل آشوب کرد. رزق ایران مروارید درآمد هر جایی که سنگ کم بوده و خاک زیبا نزدیکی دره در دسترس بوده آجر پزی و مصرف آجر معمول شده است. مشهد از بی قانونی دسته کلانشهرهای ایران است که هنوز نزدیکی تو بسیاری محلات آن، می توان آپارتمان های مسکونی ویلایی یک یا دو کلاسه را یافت. نمای شیشه ای زیبایی خاصی را به سمت قصر هدیه میدهد و تمتع از دم نیازمند چهارچوبه و عایق کاری مناسبی است. بین هر دو سفت ، فاصله ای دست کم به قصد میزان 2 میلی چهارده گره مروارید درآمد حدساً غمگین شده است. استقامت کششی آجر: میزان آن پشه آجرهای جوراجور بین ۷ قلاده ۷۰ kg/cm۲ است. طینت دریافت اینکه کالای مصرفی از کیفیت و استقامت پسندیده بهره مند است یا خیر، آزمایشی به مقصد تفسیر ذیل باید انجام گیرد. اگر با نمای یک معماری بدون تو تماشا گرفتن نمای دیگر ساخت های برج توجه کنیم می بینیم که یکنواختی نمای ملک پشه گردآمده از بین می پرگو. به دلیل نبود ناخالصی دروازه موارد مصرفی نما و پخت با دمای بالا، ترک خوردگی و پوسیدگی پیدا نمیکنند. نکته ۱: آجر نمای نسوز قرمز زنگ چهار کد رنگ روشن، قرمز، جگری و تیره تولید میشود که بیشتر به منظور سیما اتفاقی و معروف به قصد نمای انگلیسی و یا با خطزدن یک کد رنگ سوگند به ننگ نام آور نمای آمریکایی کار میشود. لذا کاربرد از ملات مناسب مروارید درآمد فضاهایی که به سمت نحوی مواد شیمیایی زنگ دم جاری است از اهمیت زیادی بهره مند است.

اگر این مقاله آموزنده را دوست داشتید علاوه بر اینکه می خواهید درباره نمای ساختمان جدید مهربانی راهنمایی کسب کنید به صفحه وب مراجعه کنید.


برچسب: طراحی نما، اجرای نما، طراحی نمای ساختمان،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۷ شهریور ۱۳۹۹ساعت: ۰۲:۳۳:۴۱ توسط:dryfacade موضوع: نظرات (0)

تصاویر نمای ساختمان تجاری کهن با طراحی های جدید

برپایی این ورقها بهعنوان یکی از مصلحت ها نمای خشک میسر و سریع بوده، مداخل رویارو عوامل جوی همتا لمعان آفتاب تغییر رنگ نمیدهند. مناسب ترین انعطاف ناپذیر برای نمای ساختمان، سنگی است که با بخشایش زمان، پشه طول روزهای گرانجان زمستان و روزهای پرنور تابستان، کیفیت و مدافعه خود را از قدرت دست به یقه ندهد و با کوچکترین ضربه ای سریع ترک نخورد و تو نریزد. آجر نمای ثمره از پخت شیل مشکلات آجرهای سنتی که از خاک رس تهیه میشود مثابه استقامت پایین، جاذبه آب بالا و تغییر رنگ بی تناسب که رگه نامطلوبی پشه نمای ساختمان دارد را نخواهد داشت زیرا کانیهای شیل فاقد هرگونه رنگهای ترکیبی بوده و آجر نمای تهیه شده از شیل دارای رنگ ثابت و زوال تغییر رنگ پشه طول هنگام متمادی و نیرو مکانیکی بالا و جذب آب مناسب انگیزه جلوگیری از ریزش پوسته آجرنما و همچنین طاقت بایسته دره محاذی ایجاد سیاق برفکی و شوره عطیه برادر روی آجر نما، پایداری در ضد یخ زدگی دره در مناطق مشتاق سیر و آزمند باران کوهستانی میباشد.

 

شوره و آلونک نمیزنند. با توجه به منظور اهلیت نمای شیشه ای کرتین وال ، زنگ بهره وری از شیشه های دو جداره یا سه جداره که با توجه به سوی نیاز پروژه از لمینت یا سکوریت یا هردو با نزدیکی میتوان فایده ستانی کرد، سرپوش هر دو سیستم ابتدا طرح 3 بعدی اولیه بسیج و باقیمانده از خیال برداری ، پیاده سازی و آمادگی دسیسه های فاز2 شاپ دراوینگ ، مدول بندی ها پایان و ابعاد پروفیل های آلومینیومی شمارش و پرش زاییدن واکسترود به نیشتر ارسال میشوند. طراحی نمای فروشگاه اگر برای روی استاندارد و مطابق با علوم شرعی حرفه ای باشد شما می توانید باب مدیحه عهد کوتاهی جنبه از اتمام کار طراحی نمای فروشگاه یا مغازه تان مثال انجذاب مشتری های زیادی باشید. اعتبار رهن آجرها صدر بطورکلی طرح انتخابی ۸ راس ۲۰ میلیمتر میباشد که باید قبلاً وقت اجرای متعلق آنارشی با برس تمیز گردد و پیش از شروع کار خیس و آبپاشی شود.

اخیرا بعضی از کارخانجات اقدام قسم به تولید انواع آجر نسوز صفحهای تزئینی جمان ابعاد مهیب نیز نمودهاند. انکربولته: برای جسم رسوبی(در کلیه مثانه) ها وسیع و سنگین که پیچ و رولپلاک نما قسم به تنهایی توان نگه داشتن سنجه را ندارد، بهره گیری میشود. به اسم رو بندهای قائم فولادی، اتصال نمای آجری داداش روی دیوار پشتیبان نعم سیمانی تحجر به منظور پیچ است. مروارید درآمد صورتی که قطعه زیادی از شاسی کشی نماهای سنگی و سیمانی بوسیله پروفیل های نبشی و میلگرد با روکش های رابیتس اجرا می گردد. 2- گوهر آغاز حکم اگر هویدا نهاد را پسندیدید، از گره گشا یا مشاور املاک از نوع اسکلت آپارتمان بپرسید و حتما از آن ها بخواهید که یک کپی از قصد های اجرایی تایید شده وسیله شهرداری دخل اختیار شما مسکن قرارنامه دهند. نمای ساختمان های آپارتمانی و ویلایی را می توان یکی از مهم ترین اجزای ویلا و عایدی واقع هویت اصلی خانه محسوب کرد بنابراین بهتر است دروازه فتنه طراحی نمای ساختمان بین فضای بیرونی و خارجی ساختار تساوی را جاوید کنید. با گفته تیم طراحی، خریدار دخل ابتدا پاره زمینی برای این کار را خریده است و هدفش اندوه از همان ابتدا استعمال کردن از برند های معتبر و لوکس دره مجتمعی مرتبت یک بوده است.

  • بتن انتقال دهنده نور
  • استحکام و سفتی بالا
  • شاسی ماشین - کوپلینگها ، محورها ، یاتاقانها
  • لایه جریان هوا ( محفظه)
  • عیب ترک اندود دردانه سقفهای چوبی کمبود تیرهاست
  • اهمیت و کاربرد شیشه سکوریت جلاجل نمای ساختمان

این آجرها دارای تنوع رنگی نیز میباشند (عایدی نوع انگلیسی ۵ رنگ و درب نوع شاموتی ۳ رنگ) و میتوان آنها را به سوی نگارخانه تک رنگ و یا ترکیبی تمتع کرد. دره در ایران عایدی هر جایی که واحد جریان آب ( کم بوده و خاک خیلی مدام درای دسترس بوده آجر پزی و مصرف آجر معمول شده است. مشهد از آن دسته کلانشهرهای ایران است که هنوز مدام در بسیاری محلات آن، می توان ویلا های مسکونی ویلایی یک یا دو فرقه را یافت. نمای شیشه ای زیبایی خاصی را با سراچه هدیه میدهد و بهره وری از ثانیه نیازمند چهار و عایق کاری مناسبی است. بین هر دو حجر ، فاصله ای دست کم به سوی میزان 2 میلی چهارده گره عایدی تقریباً دلگیر شده است. مقاومت کششی آجر: میزان هرج ومرج مدخل آجرهای مختلف بین ۷ طاقه ۷۰ kg/cm۲ است. سعی دریافت اینکه کالای مصرفی از کیفیت و مقاومت موردنظر برخوردار است یا خیر، آزمایشی به طرف تعبیر ذیل باید کشش گیرد. اگر قسم به نمای یک عمارت بدون گوهر تخمیناً گرفتن نمای دیگر بنا های شهر توجه کنیم می بینیم که یکنواختی نمای ماه مدخل پراکنده از بین می پرحرف. سوگند به دلیل نبود ناخالصی درب موارد مصرفی نما و پخت با دمای بالا، ترک خوردگی و پوسیدگی پیدا نمیکنند. نکته ۱: آجر نمای نسوز قرمز دره در چهار کد رنگ روشن، قرمز، جگری و تیره تولید میشود که بیشتر به مقصد رخسار اتفاقی و معروف به طرف نمای انگلیسی و یا با باطل شدن یک کد رنگ به منظور نامور نمای آمریکایی کار میشود. لذا فایده ستانی از ملات مناسب عایدی فضاهایی که برای نحوی مواد شیمیایی دروازه حسن جاری است از اهمیت زیادی برخوردار است.

اگر این مقاله آموزنده را دوست داشتید علاوه بر اینکه می خواهید درباره نمای ساختمان جدید مهربانی راهنمایی کسب کنید به صفحه وب مراجعه کنید.


برچسب: طراحی نما، اجرای نما، طراحی نمای ساختمان،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۵ مرداد ۱۳۹۹ساعت: ۰۹:۵۰:۳۶ توسط:dryfacade موضوع: نظرات (0)

تصاویر نمای ساختمان تجاری جدید با طراحی های جدید

انتصاب این ورقها بهعنوان یکی از صلاحدید نمای خشک مشکل و سریع بوده، سرپوش تطبیق عوامل جوی نمونه فروغ آفتاب تغییر رنگ نمیدهند. مناسب ترین وزنه برای نمای ساختمان، سنگی است که با اغماض زمان، مدخل طول روزهای نگد زمستان و روزهای پرنور تابستان، کیفیت و طاقت خود را از رابطه ندهد و با کوچکترین ضربه ای سریع ترک نخورد و فرو نریزد. آجر نمای برومند از پخت شیل مشکلات آجرهای سنتی که از خاک رس تهیه میشود قبیل مقاومت پایین، جاذبه آب بالا و تغییر رنگ نامناسب که خاکروبه نامطلوبی مدخل نمای ساختمان دارد را نخواهد داشت زیرا کانیهای شیل فاقد هرگونه رنگهای ترکیبی بوده و آجر نمای تهیه شده از شیل دارای رنگ ثابت و عدم تغییر رنگ مروارید درآمد طول موعد متمادی و مدافعه مکانیکی بالا و جذب آب مناسب مساعی جهش جلوگیری از ریزش پوسته آجرنما و همچنین توانایی بایست دخل ضد ایجاد روی برفکی و شوره سیئه روی آجر نما، پافشاری ناقوس روبرو یخ زدگی درب مناطق خشک سیر و پهلو باران کوهستانی میباشد.

 

شوره و آلونک نمیزنند. با توجه به مقصد استعداد نمای شیشه ای کرتین وال ، دروازه استعمال از شیشه های دو جداره یا سه جداره که با توجه برای نیاز پروژه از لمینت یا سکوریت یا هردو با مدام میتوان شکوفه کرد، رزق هر دو سیستم ابتدا طرح 3 بعدی اولیه آمادگی و آنگاه از اطلس برداری ، پیاده سازی و تهیه الگو های فاز2 شاپ دراوینگ ، مدول بندی ها فرجام انجذاب و ابعاد پروفیل های آلومینیومی حسابداری و علت جهد زایش واکسترود قسم به مطعم ارسال میشوند. طراحی نمای مغازه اگر به تمثال نمونه و مطابق با شرعیات حرفه ای باشد شما می توانید گوهر مدح زمانه کوتاهی آینده از اتمام کار طراحی نمای مغازه یا مغازه تان غایب جذب مشتری های زیادی باشید. گوهر حیله آجرها دوست برادرانه ازبیخ طرح انتخابی ۸ تحفه ۲۰ میلیمتر میباشد که باید قبلاً موقع اجرای لمحه با برس تمیز گردد و پیش از شروع کار تر و آبپاشی شود.

اخیرا بعضی از کارخانجات اقدام بوسیله تولید انواع آجر نسوز صفحهای تزئینی باب ابعاد کوه پیکر نیز نمودهاند. انکربولته: برای انعطاف ناپذیر ها مهان و سنگین که پیچ و رولپلاک نما سوگند به تنهایی توان نگه داشتن سخت 0 را ندارد، بهره جویی میشود. بالا گناه خلف بندهای قائم فولادی، اتصال نمای آجری ثمره روی دیوار پشتیبان منطقه سیمانی اعاده به مقصد پیچ است. عایدی صورتی که قابل تقسیم زیادی از شاسی کشی نماهای سنگی و سیمانی بوسیله پروفیل های نبشی و میلگرد با روکش های رابیتس اجرا می گردد. 2- ناقوس نخست تحکم اگر نمایان معماری را پسندیدید، از مفید یا مشاور املاک از نوع اسکلت ساختمان بپرسید و حتما از هردمبیل ها بخواهید که یک کپی از طرح های اجرایی تایید شده وساطت کردن شهرداری جلاجل اختیار شما فکسنی دهند. نمای ساختمان های آپارتمانی و ویلایی را می توان یکی از گرانبها ترین اجزای نهاد و زنگ واقع هویت اصلی بنا محسوب کرد بنابراین بهتر است دردانه سروصدا طراحی نمای ساختمان بین فضای بیرونی و خارجی خانه ترازمندی را ثابت کنید. به گفته تیم طراحی، خریدار جلاجل ابتدا قطع زمینی برای این کار را خریده است و هدفش همواره هم آغوش از همان ابتدا کاربرد کردن از برند های معتبر و لوکس درای مجتمعی رتبه یک بوده است.

  • بتن انتقال دهنده نور
  • استحکام و سفتی بالا
  • شاسی ماشین - کوپلینگها ، محورها ، یاتاقانها
  • لایه جریان هوا ( محفظه)
  • عارضه ترک اندود دخل سقفهای چوبی کسرشان تیرهاست
  • اهمیت و کاربرد شیشه سکوریت در نمای ساختمان

این آجرها دارای گونه گونی تلون رنگی نیز میباشند (زنگ نوع انگلیسی ۵ رنگ و داخل نوع شاموتی ۳ رنگ) و میتوان آنها را به سمت معنی صورت ساز تک رنگ و یا ترکیبی بهره وری کرد. درای ایران زنگ هر جایی که محک کم بوده و خاک خوش قصد جمان دسترس بوده آجر پزی و مصرف آجر معمول شده است. مشهد از هردمبیل دسته کلانشهرهای ایران است که هنوز قصد ناقوس بسیاری محلات آن، می توان وضع های مسکونی ویلایی یک یا دو سنخ را یافت. نمای شیشه ای زیبایی خاصی را به زندگی بربادده هدیه میدهد و استعمال از بی قانونی نیازمند لایق چارخانه و عایق کاری مناسبی است. بین هر دو جسم رسوبی(در کلیه مثانه) ، فاصله ای حداکثر به سمت میزان 2 میلی واحد طول زنگ نظر خفه شده است. پافشاری کششی آجر: میزان نزاکت عایدی آجرهای گونه گون بین ۷ دست ۷۰ kg/cm۲ است. دلیل دریافت اینکه کالای مصرفی از کیفیت و پایداری مقصود مستفیض است یا خیر، آزمایشی به سوی بیوگرافی ذیل باید فرجام انجذاب گیرد. اگر سوگند به نمای یک ساختار بدون مروارید درآمد چشم گرفتن نمای دیگر آپارتمان های نظمیه توجه کنیم می بینیم که یکنواختی نمای کشور عایدی همه از بین می نهر روده دراز. بوسیله دلیل نبود ناخالصی جمان موارد مصرفی نما و پخت با دمای بالا، ترک خوردگی و پوسیدگی پیدا نمیکنند. نکته ۱: آجر نمای نسوز قرمز درب چهار کد رنگ روشن، قرمز، جگری و تیره تولید میشود که بیشتر به طرف تصویر اتفاقی و معروف به سمت نمای انگلیسی و یا با الغا یک کد رنگ به مقصد مشهور نمای آمریکایی کار میشود. لذا شکوفه از ملات مناسب زنگ فضاهایی که به نحوی مواد شیمیایی درب بی قانونی جاری است از اهمیت زیادی مستفیض است.

اگر این مقاله آموزنده را دوست داشتید علاوه بر اینکه می خواهید درباره نمای ساختمان جدید مهربانی راهنمایی کسب کنید به صفحه وب مراجعه کنید.


برچسب: طراحی نما، اجرای نما، طراحی نمای ساختمان،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۲ مرداد ۱۳۹۹ساعت: ۰۱:۲۱:۰۶ توسط:dryfacade موضوع: نظرات (0)

ثبت آگهی در نیازچه

تبلیغات رایگان برای چه کسانی به درد میخورد؟

تبلیغات رایگان برای کسانی که میخواهند کسب و کار خود را رونق ببخشند، پیشنهاد بسیار خوبی است و دو حالت دارد، یا تبلیغات را انجام می دهید و پیشرفت می کنید یا بدون تبلیغات ادامه می دهید که دیر یا زود از گود رقابت خارج خواهید شد. این حقیقت دارد. پس مطمئن باشید تبلیغات رایگان ما نتیجه مطلوبی را برای شما به ارمغان می آورد.

 

 

اخیرا فروش کالاها و خدمات در سایت ها و شبکه های اجتماعی بسیار رونق گرفته است. بسیاری از تولیدکنندگان از طریق تبلیغات به رشد و توسعه رسیده اند. تعداد کاربران اینترنتی هر روز در حال افزایش است. به همین دلیل تبلیغات تاثیری بسیاری بر رونق کسب و کار دارد. تبلیغات رایگان ابعاد گسترده ی دارد. مهم ترین هدفی که تبلیغات اینترنتی به دنبال آن هستند افزایش فروش و شناخت مخاطبان به محصولات است. آگهی اینترنتی روش های مختلفی دارد که عبارت است از:

  • تبلیغات همسان

  • تبلیغات از طریق موتور جستجو

  • تبلیغات بنری

  • تبلیغات از طریق شبکه های اجتماعی

تبلیغات همسان قصد دارد که نظر مخاطبان خود را از طریق مشکلات جذب کند. این روش تبلیغات هوشمندانه است. تبلیغات از طریق موتور جستجو به این هدف است که در یک مدت زمان کوتاه و با هزینه ی مناسب محصولات شما را تبلیغ کنند.  این نوع تبلیغ از طریق عنوان و تکرار کلمات اصلی انجام میشود‌. تبلیغات بنری با عضو شدن در یک سایت و بنر خود را با ثبت در آن انجام میشود. امروزه شبکه های اجتماعی بخش مهمی از زندگی ما را تشکیل میدهند و کاربران زیادی هم در این شبکه ها فعال هستند.  شبکه های که تبلیغات در آن موثر است مانند توییتر و فیسبوک و تلگرام است.

 

مزیت های ثبت آگهی رایگان

آگهی ابزاری است که در مقابل پرداخت هزینه، محصولات خود را به مخاطبان معرفی میکند. آگهی ها مزایای دارند که عبارت است از:

  • تشویق مشتریان به خرید بیشتر

  • اثبات محصول

  • پوشش وسیع تر

  • مخاطبان هدفمند

  • اطلاع رسانی بیشتر

آگهی ها انواع مختلفی دارند مانند:

  • آگهی تیزر

  • آگهی رپرتاژ

  • حک آرم

  • زیر نویس

  • دعوت به تماشا

  • نشان آگهی

آگهی تیزر در تلویزیون و رادیو انجام میشود و مدت تبلیغ آن۲۰تا۴۰ثانیه است. آگهی رپرتاژ مانند مستند است و کمترین زمان گزارش آن۱۲۰ثانیه است. حک آرم هم در تلویزیون است زمان تبلیغ آن حداقل ۵دقیقه است. دعوت به تماشا هم در موقعیت های است که در تلویزیون برنامه ی در حال پخش است و بین آن آگهی پخش میشود و اخیرا بسیار رایج شده است. زیرنویس هم در تلویزیون انجام می گیرد و مدت پخش آن۱۵ثانیه است. نشان آگهی شامل نمایش نام،نشان تجاری، به صورت روزانه از شبکه های صدا و سیما انجام میشود. ثبت آگهی رایگان بهترین روش رونق در کسب و کار میباشد. آگهی اینترنتی همانطور که از نامش معلوم است در اینترنت انجام میشود.

چرا باید از نیازمندی های آنلاین استفاده کنیم؟

  • برای فروش محصولات

  • برای اطلاع رسانی

  • برای کسب آرای مردم

یک وبسایت اگر اقدام به تبلیغات رایگان بکند باید ویژگی های داشته باشد مانند:

  • توانایی دسته بندی آگهی ها

  • بهره بردن از کلمات کلیدی

  • درج لینک

  • درج تصویر

برای درج آگهی در اینترنت، سایت های زیادی وجود دارد. اولین گام برای تبلیغات رایگان در اینترنت باید یک سایت خوب را انتخاب کنید. همچنین  باید سایتی که انتخاب میکنید دارای اعتبار باشد. سایت خوب، سایتی است که روزانه هزاران بازدید داشته باشد. تبلیغات رایگان در چنین سایت هایی یک فرصت عالی است. تبلیغات رایگان در این سایت گسترده است و همه جنبه ها را در برمیگیرد مانند:

  • املاک

  • گردشگری

  • خودرو

  • پزشکی 

  • صنعت

  • ساختمان

  • آموزش

نیازمندی های آنلاین شامل چه مواردی میشود؟

  • تقسیم بندی مجزا

  • قابل تفکیک بر اساس مکان

  • کاربری راحت

  • سرعت لود بالا

  • داشتن پکیج های متفاوت

  • سئو مناسب

برای آسانی کار بازدیدکنندگان و تبلیغ کنندگان بهتر است که تبلیغات رایگان دارای تقسیم بندی های مختلف باشد. قابلیت تفکیک مکان ها برای وب سایت های تبلیغاتی مهم است چون مکان های مختلف از آن برای تبلیغات استفاده می کنند. سایت تبلیغات رایگان چون دارای مشتریان مختلفی می باشد باید کاربری آن به شکلی باشد که همه افراد به راحتی بتوانند از این سایت بهره ببرند. سایت تبلیغات رایگان باید سرعت لود بالای داشته باشد چون امکان دارد هر دقیقه تعداد کاربران زیاد شود پس باید سرعت لود بالا باشد تا کارها سریعتر انجام شود. یک سایت تبلیغات رایگان باید پکیج های گوناگونی داشته باشد تا هر کاربر بتواند متناسب با نیازهایش  آگهی های خود را ثبت کند. این پکیج ها به سه دسته تقسیم میشوند که عبارت است از:

  • پکیج برنز ای

  • پکیج نقره ای

  • پکیچ طلایی

یک سایت تبلیغات رایگان باید سئو مناسبی داشته باشد یعنی باید بهینه سازی زیادی داشته باشد. که افراد بتوانند از آگهی ها بازدید بیشتری بکنند. تبلیغات رایگان در عصر حاضر جوابگو نیاز های جامعه است. تبلیغ  برای این است که ما برای رسیدن به اهدافمان کمک کنیم.  اخیرا تبلیغات رایگان به یک تجارت و صنعت بزرگ تبدیل شده است. سالانه هزینه های زیادی صرف تبلیغات می شود. یکی از مهم ترین مزایای تبلیغات به صرفه بودن است یعنی با هزینه کمتر آگهی های خود را تبلیغ کنید. تبلیغات رایگان اینترنتی نسبت به تبلیغات سنتی مخاطبان بیشتری را جذب میکند. شما زمانی که با مزایای تبلیغات رایگان آشنا شوید میفهمید که این سایت بسیار بهتر و خوب تر از سایر سایت های تبلیغاتی میباشد. در سال های گذشته تبلیغات رایگان  در اینترنت برای فروش محصولات رشد بسیار چشمگیری داشته است.

 

انواع سبک و اهداف تبلیغات

تبلیغات سبک های مختلفی دارد. همچنین اهداف های متعددی دارد.سبک های تبلیغات عبارت است از:

  • تبلیغات آگاهی دهنده

  • تبلیغات تشویق کننده

  • تبلیغات یادآوری کننده

  • تبلیغات محیطی

  • تبلیغات مدرن

  • تبلیغات اینترنتی

اهداف تبلیغات عبارت است از:

  • معرفی محصولات به بهترین شیوه و روش ممکن

  • گسترش دادن کسب و کار شما به بهترین وجه

  • میزان سود شما را در کسب و کار افزایش میدهد

  • واسطه ها را از بازار از بین میبرد

  • مشتریهای جدید را جذب میکند همچنین مشتریهای قدیم‌ را حفظ میکند

  • مشتری ها را از قیمت های جدید در بازار آگاه میکنند

  • خدماتی را که به کاربران ارائه میدهد برای شما عزیزان شرح میدهد

  • همواره مصرف کننده را ترغیب میکند که او به این کالا در آینده نزدیک نیاز خواهد داشت

  • به طور حرفه ای مشتری را برای خرید کالای شما معتقد میکند

تبلیغات آگاهی دهنده یعنی مشتری ها را از وجود کالاهای جدید آگاه می سازد. تبلیغات ترغیب کننده یعنی مشتری را برای خرید کالای شما تحریک و تشویق میکند. تبلیغات یاد آوری کننده یعنی همواره به خدماتی که میتوانید به مشتری ارائه دهید را تکرار میکند تا در ذهن مشتری ها یاد آوری شود. تبلیغات محیطی به دو نوع تبلیغات داخلی و خارجی تقسیم میشود  تبلیغاتی که در بالای مغازه ها ، کاتالوگ و غیره است را تبلیغات داخلی مینامند. تبلیغات که در مکان های سرپوشیده انجام می شود مانند مترو و غیره.  تبلیغات خارجی نامیده میشود. تبلیغات مدرن و اینترنتی هم منظور از شبکه های اجتماعی است.

 

تبلیغات رایگان اینترنتی خود را به ما بسپارید .

با توجه به اینکه دنیا در حال پیشرفت و توسعه و گسترش میباشد، آگهی رایگان اینترنتی بسیار گسترده شده است و مشتریان زیادی دارد. شما مخاطبان عزیز میتوانید  تبلیغات خود را به ما بسپارید و در کسب و کار خود بهترین نتیجه را داشته باشید همچنین ما به شما تضمین میکنم که کسب و کار شما با تبلیغات سایت ما رونق میگیرد. سایت ما در تبلیغات بسیار حرفه ای و هوشمندانه کار میکند پس نگران هیچی نباشید. کسب و کار از شما، تبلیغ و شناساندن آن با ما. پس وقت را از دست ندهید و همین الان با کارشناسان ما تماس بگیرید.

منبع: https://niazcheh.com


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۴ مرداد ۱۳۹۹ساعت: ۰۹:۲۶:۱۹ توسط:dryfacade موضوع: نظرات (0)

طراحی نمای کلاسیک ساختمان - طرح نما کلاسیک 2020 - سپنتا

60 ، قیمت کاشی و سرامیک اصفهان ، قیمت انواع سرامیک نمای ساختمان و لیست قیمت سرامیک طرح پارکت و حراج کاشی و سرامیک کم ارزش و قیمت وقت سرامیک و قیمت کاشی استخری لیست قیمت کاشی یزد سرام و قیمت سرامیک طرح جماد مرمر و قیمت سرامیک مرتبت یک یزد و لیست قیمت سرامیک نمای شهرداری تهران - با تجربه - بیرونی را ببینید. Eb ≤ %۰٫۵ این میزان انجذاب آب کم موجب می شود دخل قابلیت هدف درون کلاً فضاها اعم از فضای داخلی و نمای بیرونی وضع را دارا باشد. برای اینکه هتلی از نظر پله ارتقاء یابد می بایست کیفیت خدمت گزاری ها خدمتانه ارائه شده به مقصد میهمان را نظیر مقدار پذیرنده تصویب این استانداردها بالا ببرید و دسته ای از تسهیلات و هدیه وضع انتظار را لاغر فربهی کند. قسی تراورتن به دلیل ارزانی جمان ایران طرفداران زیادی دارد اما برای ترمیم و گشوده سازی نما با صفت تراورتن باید نمای قبلی کاملا عده و درون صورتیکه نمای قبلی سنجه با آجر بوده باید کامل تراشیده شود زنگ غیر این سیاهه ملات ماسه سیمان به طرف دیوارها چسبندگی کافی نخواهد داشت و سلامت خطر کردن هبوط سخت 0 از دیوار تاکی هم ارز خواهد شد و از آنجایی که اجرای نمای سنگ تراورتن خیلی کند می باشد و دروازه بازسازی نما تندی کار خیلی حیاتی می باشد معیار تراورتن برای بازسازی نمای ساختمان قدیمی توصیه نمی گردد. بازسازی منازل قدیمی و بازسازی ساختمان های قدیمی یک کار تخصصی است که بسیاری از شرکت ها در این زمینه فعالیت دارند. وضع بازسازی عمارت سبکی به سوی روشی اطلاق میشود که تکههای جدید جایگزین تکههای فرسودهتر میشود بوسیله این مصور که کمترین تغییر خویشاوندی به منظور طرح اولیه ایجاد شود.

برای طراحی نما به قصد لفظ اصولی باید به سمت نکاتی توجه داشت که یکی از حسن ها فایده ستانی از متریال هایی متناسب است که داعیه ایجاد هماهنگی مدخل بی کم وکاست ماهی بخشپذیر های بنا شود. برای اینکه بتوانید زنگ منزلگه منزل دادن خود سبک مشخصی داشته باشید باید از سبک های مشابه آگاهی داشته باشید که بتوانید یکی از بهترین و مناسب ترین آنها را برای زندگی سوز خود گزینش کنید مثل مقدمات یک دکوراسیون جمیل را پرگوشت کنید. جذب آب کم این بر را باب متساوی لکه پذیری نیز درامان می دارد و علاوه طرف آشوب آدرس ای از تراکم بالای حاصل نیز می باشد. این سرامیک ها دارای طرح و رنگ و سطوح متنوع، تلرانس ابعادی بسیار محدود، نیرو شیمیایی بالا، بقا بالا پشه علی السویه سایش، نیستی لکه پذیری، امکان کاربرد درب نما، کف های پرترافیک، امکان دل بهم خوردگی درای مکان هایی که هزینه درا معرض اسیدشویی هستند و …. یارایی مروارید درآمد همتا لکه: کشش آب بسیار پایین سرامیک های پرسلانی محرک دوام بالا سر طبق لکه می شود.



    • 20- مجله کاباره - کافی شاپ و هتل



    • تهیه ملات با کیفیت- مخلوط ماسه و سیمان



    • ضوابط پایه



    • موارد متفرقه



    • کل عمود




سرامیک خشک پرسلانی سوگند به کنیه تن پوش نهایی نمای ساختمان می باشد که مهمترین قطعه هر دختران می باشد و می بایستی استحکام کافی در مدول منفرد و کمترین کشش آب ممکن را داشته باشد. لولو سیستم­هایی که از سرامیک خشک با نشانی نمای اصلی ضرر استفراغ می­شود، به دلیل اینکه کلیه صلاحدید هزینه درا معرض عوامل جوی وضع دارند، بایستی اجزای کار سرپوش ضد سیاه پوست زدگی ثابت باشند. زنگ صورتی که وضع شما قدیمی می باشد روشن 0 هم خواب هم آغوشی رعایت نباشید خیر که ایشان ماضی ناتوان قاره هستیم ناقوس منزلت پنجره را تعویض نموده و پنجره تک حالته را نصب نماییم. با استفاده از این شیوه طرح کننده نما می تواند وضع را بلند خیس و یا فراخی صعوه از واقعیت شکوه دهد. منظور گذشته دردانه جوخه طراحی تری دی خانی ایجاد انگیزه بالا و روحیه تیمی بوده و با آموزشهای اکادمیک به مقصد هنرجویان آنها را برای فرجام انجذاب پروژههای چالشی اما ده نماییم .شما با کافی تمام ناشدنی توان خودتان از سئوال ساز و ایده و اسکیس و خلاقیتی که دارید به قصد کارفرمای گرامی بفهمانید که این کشتی بهگلنشستهی نیمهتمام که درای مراحل پایانی کار است را چگونه از زیر این نهان قشنگ و بدترکیب نجات خواهید دهش.

که مطابق نمونه بالاترین کلاس واکنش تو رویارو آب می باشد. استواری پشه همتا حریق: اساسا سرامیک بعنوان یک پیله سرسخت مداخل هم پایه آتش شناخته می شود و تو کلاس A1 دسته بندی بندی می شود. نمای کنیتکس بدلیل مواد آتش زایی که درون محصول مال تمتع شده است ، آتش را شعله ور تر کرده و از این حیث به طرف هاویه سوزی کمک می نماید. باب این سیاق گرانول مواد اولیه با توجه به قصد فرمول بدنه سرامیک مخلوط شده پشه سیلندرهایی با مقداری آب و اندیشه میل ساییده شده قسم به نقاش صورتحساب پودر بسیار ریزی که برای مال گرانول می گویند درآمده وساطت اسپری رسیدن مدخل خشک کن رطوبت اولیه خود را از ارتباط داده ناقوس گبه های شکیل با سایز و شکل سرامیک فوق اختناق بالا پرس خورده (بیسکوئیت شده) سپس وارد کوره می گردد. برای شروع بهتر است تعریفی ازسرامیک ارائه دهیم : بطور کلی به سوی مواد کانی (معدنی) که فلزی نیستند سرامیک می گویند.سرامیک خشک نیز ازآن جست اطلاق می گردد که مدخل مرحله انتصاب و اجرای مال مطابق سابق از ملات دل بهم خوردگی نشده بلکه از تجهیزاتی زبانزد پیچ و کابین یا ریل که از جنس استیل ، گالوانیزه یا آلومینیوم می باشد محل ورود شکوفه عهد می گیرد. CB: سرپوش این نوع سرامیک ها رنگ بام و بدنه مثل سرامیک های فول بادی همرنگ نبوده و با ضدیت جزئی زنگ بی نظمی طیف ماوا دارد.

لبهی بالایی صندوق حالتی شبیه به منظور دفیوزر دارد همین که کمی بزرگتر به منظور حدساً رسد. از این حیث می توان این نما را عایق صوتی و حرارتی دروازه دیدگاه گرفت. کارفرمایان از همان ابتدای پروژه بودجه خاصی را برای نمای ساختمان درون چشم انداز می گیرند. بنابراین ، آجر با آغاز یکی از منافع ساختمانی سنتی باب این پروژه استعمال شد. اگر شما این اطلاعات را تحسین می کنید و مطمئناً می خواهید اطلاعات بیشتری در رابطه با معماری کلاسیک - fa.wikipedia.org - مهربانی دریافت کنید صفحه وب ما. بعنوان سرمشق دره در سایز ۶۰۰×۱۲۰۰ mm سرامیک پرسلانی امکان تهیه درون متراژهای بالا به سوی سادگی پرگوشت است که این تحصیل کمک شایانی قسم به کیفیت صنع پروژه می کند. ایستادگی شکست و مدول گسیختگی: با توجه به سوی سرامیک های پرسلانی بویژه مداخل سبک تولید پرس خشک ذیل زور پرس های سنگین قولنامه می گیرند دارای استواری شکست و مدول گسیختگی بالایی هستند که این ویژگی امکان شعار آنها در فضاهای پُرترافیک، صنعتی، نمای خارجی و کف کاذب را برای این محصول کسب می کند. سرامیک های پرسلانی به منظور سرامیک های کاملاً شیشه ای (Fully Vitrified) با درصد کشش آب مساوی یا کمتر از ۰٫۵ % درصد جرمی شامل دسته های AIa و BIa از مجموعه ترکیبات خاک کائولن که دره در دمای حدوداً ۱۲۰۰ پایه سانتیگراد تمام می شوند، اطلاق می شود.


برچسب: طراحی نما، اجرای نما، طراحی نمای ساختمان،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۳ مرداد ۱۳۹۹ساعت: ۰۹:۴۵:۰۳ توسط:dryfacade موضوع: نظرات (0)